Завдання та ролі


ІСТОРИКИ
Тема: Аналіз історичних умов розвитку опозиційного руху
Завдання:
  • проаналізуйте історичні умови періоду десталінізації, щоб простежити еволюцію націоналістичного руху на прикладі шістдесятництва;
  • систематизуйте у формі таблиці інформацію про неформальні об'єднання шістдесятників. Рубрики сформулюйте самостійно або за зразком;
  • творчу роботу презентуйте у вигляді презентації, інтерактивного плаката, буклету, блогу, сайту (на вибір).
Творча робота має бути виконана за планом: 
1) Передумови виникнення шістдесятництва; 
2) Неформальні об'єднання шістдесятників; 
3) Творчість шістдесятників - закономірна реакція на виклики часу.

Алгоритм роботи учнівської команди
1. Ознайомтесь уважно із завданням вашої команди.
2. Розподіліть між собою ролі та індивідуальні завдання.
3. Визначте основні етапи роботи вашої команди над завданням.



ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІ
Тема: Шістдесятники та розвиток української літератури
Завдання: 
  • опрацюйте матеріал, проаналізуйте вплив шістдесятництва на розвиток української літератури;
  • використовуючи світлини з інтернет-простору, створіть власні кроссенси про поетів-шістдесятників:
1) Іван Драч,
2) Микола Вінграновський,
3) Борис Олійник,
4) Ліна Костенко,
5) Василь Стус.

Алгоритм роботи учнівської команди
1. Ознайомтесь уважно із завданням вашої команди.
2. Розподіліть між собою ролі та індивідуальні завдання.
3. Визначте основні етапи роботи вашої команди над завданням.


БІОГРАФИ
Тема: Обличчя шістдесятників
Завдання:
  • опрацюйте інформацію зі списку на сторінці Джерела інформації;
  • створіть сторінки поетів у соціальних мережах за зразком (щонайменше 5 сторінок).

Алгоритм роботи учнівської команди
1. Ознайомтесь уважно із завданням вашої команди.
2. Розподіліть між собою ролі та індивідуальні завдання.
3. Визначте основні етапи роботи вашої команди над завданням.


ЖУРНАЛІСТИ
Тема: Популяризація діяльності шістдесятників
Завдання:
  • ознайомтеся з матеріалом, випишіть нові слова;
  • з метою популяризації українських діячів культури у всьому світі, створіть:
-або замітку до іноземного видання ЗМІ (щонайменше про 5 діячів);
-або сторінку поетів у соціальних мережах іноземною мовою (щонайменше 5 сторінок).

Алгоритм роботи учнівської команди
1. Ознайомтесь уважно із завданням вашої команди.
2. Розподіліть між собою ролі та індивідуальні завдання.
3.Визначте основні етапи роботи вашої команди над завданням.

Завдання для усіх команд
1. Ознайомтесь уважно із результатами роботи інших учнівських команд, проаналізуйте матеріал.
2. Зробіть власні висновки, до яких ви дійшли в процесі роботи над вебквестом.
3. Власну відповідь розмістіть на сторінці Дошка вражень

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаю!!! ШАНОВНІ ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ!!! ПРОПОНУЄМО ВАШІЙ УВАЗІ ДОСЛІДЖЕННЯ-МАНДРІВКУ "ШІСТДЕСЯТНИКИ ЯК ЯВИЩЕ КУЛЬТУРОЛОГІЧНЕ І СОЦІАЛЬНЕ&q...